середа, 6 лютого 2013 р.

Перший раз в перший клас

Сьогодні нарешті я побувала на пасивній практиці. Вся справа в тому, що я недавно захворіла, і прийшлось зачекати декілька днів.
Але я таким-сяким чином перехворіла і прийшла до 58 школи.
Побувала я сьогодні на чотирьох уроках. Треба як годиться розібратись зі своїми враженнями, бо після такої кількості відвіданих уроків, довгої розлуки зі шкільними "розкладами" та набутими знаннями за 4 роки навчання в університеті з'являється простір для роздумів - що ж ми аналізуємо і що ж нам викладати?

6 коментарів:

  1. "що ж ми аналізуємо і що ж нам викладати" - розбралися?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю,що так) У школі все по-іншому, "на превелике здивування":)

      Видалити
  2. Маріє, а чи була така нагальна потреба дивитися 4 уроки за один день? невже з четверга по суботу школу закрили на замок? Дуже хочеться тепер побачити якісні записи та висновки...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та я хотіла пошвидше в колію ввійти. Надіюсь, мені це вдалося.

      Видалити