субота, 16 лютого 2013 р.

Активна практика

За цей тиждень уже "активної" практики я проводила спостереження уроків моїх одногрупників, що, до речі приємно мене вразили.
З цими людьми я знайома уже 4 роки і про кожного з них у мене вже склалося своє враження та сформувалося відношення. Тому, спробую відкинути свої власні вподобання, та "судити" об'єктивно.
Одже, на даний момент на перше місце я б поставила великі досягнення в педагогічній майстерності Альбіни. Звичайно, були деякі неточності, але на них ми можемо закрити очі. Я була приємно вражена, побачивши Альбіну, яка досить спокійна в повсякденному житті, такою активною у ролі вчителя! Альбіно, раджу тобі додати більше ігрових моментів, і тоді ні до чого буде чіплятися.
Іншим чотирьом моя порада буде - не бійтеся переконувати! Додайте твердості своїм словам, адже ви впевнені в своїх знаннях! Не потрібно уявляти себе на місці вчителя, треба просто бути ним. Стійте на своєму, і не бійтеся "зробити щось не те" чи "сказати щось занадто доросле". Звичайно, я не говорю про крик, я говорю про серйозну стриману поведінку. 
Хоча, я даю вам таку пораду ще й тому що мені самій цоьго трішки не вистачає. 

Ось як згадаю мій перший урок в понеділок... аж мурашки по шкірі... Ну нічого кримінального не сталося =) Але більш неорганізованого уроку я ще не бачила за час усієї моєї практики. Хоча, якщо згадати свої дитячі роки, бувало набагато гірше))
Тепер уже, після зауважень вчителя та обговорень з "колегами", коли пройшов майже тиждень після проведення уроку, я розумію свої помилки.
Першою з них була уже згадана Оленою Анатолівною помилка - я не врахувала вікову категорію учнів. Хоча, як для 8го класу, ці діти були надто розвинені...
Намагючись зробити урок цікавішим, я додала такі форми роботи які їх просто напросто розсмішили, а потім поставили в тупик. Не можу ше й досі визнати своєї помилки повністю. 
Також, про це я писала вище, мені не хватило сміливості говорити з ними не на одному рівні, як з однолітками, а як учителеві з учнями. 
Але головне, що я спробувала вийти з цієї ситуації... і в мене це частково вийшло!

Учитель говорила, що це "неадекватний" клас, що там було забагато учнів (клас не ділиться на підгрупи), що вони всі неслухняні... Але ще зі своїх шкільних літ у мене є переконання в тому, що поганих учнів не буває, бувають тільки погані вчителі. Адже кожного можна переконати в тому, що вчитись потрібно... але не кожен вчитель хоче це робити, та й на це немає часу. 

2 коментарі:

  1. Молодець!встигаєш свою роботу аналізувати, то ще й інших, то ще й поради роздаєш! =)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за увагу)
    Ти молодчинка)Успіхів)

    ВідповістиВидалити