На уроці була присутня Ростислава Володимирівна, куратор практики моєї підгрупи.
Ось зауваження, які я отримала:
- На уроці потрібно було більш чітко розмежувати вивчення твердих та м'яких приголосних.
- У школярів виникли питання після уроку, адже я також не досить чітко пояснила учням відмінності між м'якими та пом'якшеними приголосними.
- Вправу на застосування знань, де учні повинні записатибуквами слова, що були у звуковому записі, Ростислава Володимирівна запропонувала виконати інакшим чином: навпаки, дати учням завдання виконати фонетичний розбір слів, записаних буквами.
Загалом урок був проведений досить непогано. Учні були зацікавлені. Як я написала вище, декотрі, які не зрозуміли різницю між м'якими та пом'якшеними приголосними, після уроку підходили до мене та перепитували. Чим я задоволена, адже, хоч мені і не вдалося повністю якісно донести знання до учнів на уроці, зате я змогла їх зацікавити темою та наштовхнути до прагнення до знань.
Ось конспект уроку:
Урок української мови, проведений 14 листопада в 5-Б класі
P.S. прошу пробачення за мою відсутність.
Ось зауваження, які я отримала:
- На уроці потрібно було більш чітко розмежувати вивчення твердих та м'яких приголосних.
- У школярів виникли питання після уроку, адже я також не досить чітко пояснила учням відмінності між м'якими та пом'якшеними приголосними.
- Вправу на застосування знань, де учні повинні записатибуквами слова, що були у звуковому записі, Ростислава Володимирівна запропонувала виконати інакшим чином: навпаки, дати учням завдання виконати фонетичний розбір слів, записаних буквами.
Загалом урок був проведений досить непогано. Учні були зацікавлені. Як я написала вище, декотрі, які не зрозуміли різницю між м'якими та пом'якшеними приголосними, після уроку підходили до мене та перепитували. Чим я задоволена, адже, хоч мені і не вдалося повністю якісно донести знання до учнів на уроці, зате я змогла їх зацікавити темою та наштовхнути до прагнення до знань.
Ось конспект уроку:
Урок української мови, проведений 14 листопада в 5-Б класі
P.S. прошу пробачення за мою відсутність.
Ви в якому класі працюєте?
ВідповістиВидалитиЩо це за ефективний метод "пояснення вчителя", який ще й завершується "Занотуйте, будь ласка, ці випадки в своїх зошитах"?
Метод проблемного викладу вами лише заявлено, але в реалізації (в конспекті) його й близько немає!
Читаю і слухають - це не осмислюють!!!
Над конспектами потрібно працювати ретельніше!
Перечитайте вимоги до структурних компонентів конспектів - у вас дещо відсутнє.
Ви маєте позначати хронометраж кожної навчальної ситуації.
Хочемо бачити конспекти гідні 5 курсу!