Якісні, відносні, присвійні прикметники, їх творення.
На етапі сприймання й усвідомлення учнями навчального матеріалу ми познайомилися з баранчиком Шоном, про якого був текст на дослідження-відновлення. Зображення висіло на дошці
Це відео я використала під час фізкультхвилинки. Ми танцювали та виконували звичайні вправи. Дітям дуже сподобалося.
На етапі сприймання й усвідомлення учнями навчального матеріалу ми познайомилися з баранчиком Шоном, про якого був текст на дослідження-відновлення. Зображення висіло на дошці
Це відео я використала під час фізкультхвилинки. Ми танцювали та виконували звичайні вправи. Дітям дуже сподобалося.
На уроці учні були активними. Тему зрозуміли досить легко. За активну та плідну працю багато учнів отримали хороші оцінки.
http://vk.com/video32005771_166046390
ВідповістиВидалитиНаступного разу танцюйте під Джексона)
Джексон буде вже коли вони трішки підростуть...
ВидалитиОт тут якраз мій восьмий клас на місці всидіти більше 10 хвилин не може. "Не знаєш що таке другорядні члени речення? Танцюй Джексона!"